Irak televizyonları 20 IŞİD komutanının ordu tarafından öldürüldüğünü duyurdu.
El Anbar eyaletine bağlı Gaim şehrinde öldürülen 20 IŞİD komutanının farklı ülke vatandaşları olduğu açıklandı.
IŞİD’in intihar eylemlerinden sorumlu Ebu İshak ve Ebu Talha nın Afrikalı oldukları ve operasyon komutanlarından olan Ebu Hemam’ın ise İngiliz vatandaşı olduğu belirtildi.
